Dagligbank

Mere tid til rådgivning og salg

Dagligbank omfatter en bred palette af moderne og brugervenlige værktøjer til pengeinstituttets kunderådgivere. Værktøjerne omhandler bolig, kredit, pension og back-office og er designet, så de afspejler rådgiverens hverdag og pengeinstituttets processer. Det sikrer høj effektivitet og kvalitet i både kunderådgivning og sagsbehandling.

Dagligbank-systemerne er nemme, intuitive og integreret med bagvedliggende systemer, som fx Kernesystemet, hos SDC. Da systemerne i høj grad er automatiserede og bygger på selvbetjening hos slutbrugeren, er de med til at frigive mere tid hos rådgiverne i pengeinstituttet. Tid som i stedet kan bruges på direkte kunderådgivning og salg.  

 

Inspiration og kontakt

Investering

Investeringsrådgivning er også en integreret del af SDC's 360 graders rådgivningsplatform.

Kvinde computer og gul bluse

Det effektive pengeinstitut

Vores ekspertteam står klar til at hjælpe jer med at få mest muligt ud af SDC's systemer.

Christian Leth Svendsen

Hvis I vil høre mere om Dagligbank-systemet  kan I kontakte vores Client Director, Christian Leth Svendsen.