E-bank

Digitale kundekanaler

Med en sammenhængende digital platform til kundehåndtering, skaber vi en effektiv hverdag for pengeinstituttet.

Med vores sammenhængende digitale platform til kundehåndtering, skaber vi en effektiv hverdag for pengeinstituttet og slutbrugerne. Vi understøtter ’effective banking’ med digitale kundegrænseflader såsom automatisering, onboarding, dokumentupload, samtykke, KYC og meget mere. 

Vores prisvindende net- og mobilbank fungerer godt til både privat og erhverv og er bygget på en Open Banking-infrastrukturarkitektur. Det gør det muligt for både pengeinstitutterne og SDC at interagere og samarbejde med diverse tredjepartsløsninger og andre SDC-løsninger. Platformen er moderne, standardiseret med mulighed for målrettet og personaliseret indhold og understøtter, at det digitale univers er blevet den primære grænseflade mellem pengeinstitut og kunde. 

Vores E-bank er WCAG compliant, har responsivt design og har en personaliseringsmotor, der giver hvert enkelt pengeinstitut gode muligheder for at differentiere sig i markedet. 

 

Inspiration og kontakt

Kvinde med kaffekop

Dagligbank

Giv jeres medarbejdere mere tid til rådgivning og salg.

Net og mobilbank

Net- og mobilbank

Vores fremtidssikrede net- og mobilbank platform har vundet flere priser.

Bente Tvedt

Hvis I vil høre mere om E-Bank og digitale kundekanaler, kan I kontakte vores Client Director, Bente Tvedt.